Dönemsel Personel

GEÇİCİ PERSONEL İSTİHDAMI:

Geçici personel istihdamı, işletmelerin esneklik, maliyet etkinliği ve uzmanlık ihtiyaçlarını karşılamak için kullanılan güçlü bir çözümdür. Bu yöntem, modern iş dünyasının dinamik yapısına ayak uydurmak ve rekabet avantajı sağlamak isteyen işletmeler için önemli bir strateji oluşturur.

DÖNEMSEL PERSONEL NEDİR? NE SAĞLAR?

Dış kaynak kullanımı kavramı 1980’li yıllardan itibaren kullanılmaya başlanmış ve günümüzde giderek yaygınlaşmış bir iş modeli haline gelmiştir. Dönemsel personel istihdamının sağladığı avantajlar şunlardır:

• Esnek Çözüm ve Avantajlar:

İşletmelere sürekli değişen ihtiyaçlara uyum sağlama, geçici personel ile esneklik ve çeşitli avantajlar sağlama imkanı verir.

• Esnek Çalışma Gücü:

Geçici personel, anlık ihtiyaçları karşılamak, yoğun dönemlerde destek sağlamak veya özel projelerde görev almak gibi esnek bir çalışma gücü sunar.

• Maliyet Avantajları:

• Sabit maaş, sigorta ve diğer yan giderlerden tasarruf etme imkanı sağlar. İhtiyaç duyulduğunda personel kiralanır ve proje tamamlandığında sözleşme sona erer.

• Operasyonel Kolaylık:

Konusunda uzman personel, süreci baştan sona yönetir; işletmeler operasyonel işlemlerle uğraşmak zorunda kalmaz.

• Hızlı İşe Alım:

Acil iş gücü ihtiyaçlarına hızlı bir çözüm sunar. Önceden seçilmiş ve hazırda bekleyen adaylar hızla devreye alınabilir.

• Çeşitli Yetenek Havuzu:

İşletmeler farklı projeler için uzmanlık gerektiren alanlarda geçici olarak uzman kişileri işe alabilir.

NASIL YAPIYORUZ?

• İhtiyaç Analizi:

İlk adım, işletmenin ihtiyaçlarına göre geçici personel talep etmektir. Projelerin veya görevlerin gereksinimleri belirlenir.

• İş Tanımı ve Yetkinlikler:

İhtiyaçlar belirlendikten sonra, iş tanımları ve gereken yetkinlikler belirlenir. Uzmanlar, bu konuda yol gösterici olur.

• İşe Alım ve Yönetim:

Geçici personel alım süreci, standart işe alım sürecine benzer. Seçilen adaylar işe başlamadan önce bilgilendirilir.

• Performans Değerlendirme:

Geçici personelin performansı düzenli olarak değerlendirilir.

• Teknolojik ve Güvenli Sistem Altyapısı:

Metropol International İnsan Kaynakları, süreçlerde kendi yazılımlarını kullanır ve güvenilir teknoloji tedbirleri alır.

• Şeffaf Süreç Yönetimi ve Raporlama:

Tüm süreçler düzenli olarak raporlanır, yasal evraklar tam ve zamanında paydaşlara iletilir.

Alanında uzman dönemsel istihdam ekibimiz, ihtiyaçlarınızı belirlemek ve ideal personeli ideal zamanlama ile sağlamak üzere hizmetinizdedir.